HEB JE EEN VRAAG
OF WIL JE GRAAG MEER INFORMATIE? NEEM CONTACT OP!

Veelgestelde vragen
WAT IS EEN GERECTIFICEERDE TEGEL?
Als een tegel gerectificeerd is betekent dit dat de tegel een strakke, gezaagde rand heeft. Dit is na het bakproces gedaan, waardoor de tegel maatvast is. Een voordeel is dat deze tegels goed strak te verwerken zijn. Een nadeel is dat de ondergrond geheel vlak dient te zijn. Als dit niet het geval is, vallen de onregelmatigheden extra op.
WAT IS EEN NIET GERECTIFICEERDE TEGEL?
Als een tegel niet gerectificeerd is, lopen de randen iets rond of schuin af. Dit komt omdat de tegel gebakken is en deze daarna niet meer “strak gezaagd” is. Hierdoor worden de voegen automatisch breder en zijn deze tegels goed te verwerken op een onregelmatige ondergrond. Deze tegels zijn ook perfect voor een robuustere uitstraling.
KAN EEN VLOERTEGEL OP DE MUUR GEPLAATST WORDEN?
Ja dat kan. Eigenlijk zijn alle vloertegels ook te verwerken als wandtegel. Andersom kan dit niet. Een tegel voor op de muur, kan nooit op de vloer. Dit heeft te maken met de stroefheid van de tegel. Een wandtegel heeft geen stroefheid nodig omdat deze op de muur geplakt wordt. Als deze tegel gebruikt wordt op vloer, wordt dit dus een hele gladde tegel.
WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN EEN KERAMISCHE- EN EEN NATUURSTENENTEGEL?
Een keramische tegel is een mix van verschillende materialen die in een speciale oven tot tegel worden gebakken. Hierdoor zijn er speciale kleuren, maten en patronen mogelijk in een keramische tegel.
Een natuurstenen tegel komt, zoals de naam al zegt, uit de natuur. Deze tegels zijn gemaakt uit natuurlijk materiaal afkomstig uit steengroeven. Hierdoor is natuursteen vaak stukken duurder dan een keramische tegel. Geen enkele tegel is hierdoor dan ook hetzelfde. De natuurlijke uitstraling is een groot voordeel van deze tegels.
Op keramische tegels zit vaak een beschermlaagje, bij tegels van natuursteen is dit niet het geval. Hierdoor zijn deze veel gevoeliger voor vlekken en kunnen deze eigenlijk niet in vochtige ruimtes geplaatst worden, tenzij deze waterdicht gemaakt zijn met een waterafstotend product.
KAN IK MIJN BESTELLING OOK AFHALEN?
U kunt tijdens het afrekenen kiezen om de bestelling af te halen of te laten bezorgen. U wordt ruim van te voren geinformeerd over de status van uw bestelling met betrekking tot levering of voor het maken van een afhaal afspraak.
KAN IK MIJN BESTELDE ARTIKELEN RETOURNEREN?
U kunt het product retourzenden of terugbrengen naar onze winkel, mits deze aan de volgende voorwaarden voldoet:
- U doet beroep op het herroepingsrecht binnen 14 dagen na ontvangst.
- Het product is ongebruikt en niet gemonteerd geweest.
- Het product is geheel onbeschadigd.
- Het product zit in de originele verpakking (hier mag niet op geschreven worden).
- Eventuele kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.
- Retourzendingen zonder aanmelding worden niet in behandeling genomen.
Er gelden een aantal uitzonderingen:
- Vloer-, wandtegels en mozaïek tegels (i.v.m. tint/batchnummers is dit niet mogelijk).
- Verbruiksartikelen zoals, lijm, voeg, kit, schoonmaakmiddelen, toiletblokjes waarvan de verpakking is geopend.
- Tegoedbonnen, die reeds aangemeld zijn geweest.
- Producten die reeds gemonteerd zijn geweest en daarvan sporen bevatten.
- Producten die ernstig beschadigd zijn die verdere verkoop verhinderen.
- Producten waarvan de verpakking volledig verwoest is en / of niet meer aanwezig is.
- Douchewanden, douchecabines waarvan de verpakking open is geweest. (zijn hierdoor niet meer te vervoeren.)
- Voor producten waarvan de verpakking licht beschadigd is en of kleine onderdelen missen, vergoeden wij maximaal 50% van het aankoopbedrag.
- Artikelen die speciaal voor u, op bestelling zijn gemaakt.
Download hier het herroepingsformulier:
IK HEB EEN KLACHT, WAAR KAN IK TERECHT?
Het is natuurlijk vervelend al u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@aohtegel.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Dit kan telefonisch op 0611775621
WAAR KAN IK ZIEN HOE JULLIE MET MIJN GEGEVENS OMGAAN?
U kunt onder de pagina “Mijn account” ons beleid ten aanzien van algemene voorwaarden, privacy policy, disclaimer en cookiebeleid terugvinden
Adres
Stephensonstraat 17-8
3846AK Harderwijk
BTW-nummer: NL002518698B12
KVK: 74994921

